| Kleding |
| Gepost
door : Missie
Op: 15/12/2005 13:29 |
| Hier kan je alles plaatsen wat kleding betreft. |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
arnoud van riemsdijk Op: 30/01/2006 12:10 |
|
hoi ik zoek het uit-tenue van het Nederlands elftal, (shirt en broekje) uit het seizoen 1934-1936, liefst sokken ook, geen fake, maar het officiele KNVB tenue. Maximaal 10 euro. Ook zoek ik de Ajax-uit sokken uit het seizoen 1994-1995, maximaal 1 euro. Groetjes!
|
|
| Gepost door:
jacqueline Op: 10/09/2006 13:12 |
|
| hallo ik heb een hele mooie trouwjurk te koop ik hoef er niet veel voor te hebben 125 euro de bovenkant en armen zijn van kant en paletjes de onderkant is van satijn bewerkt met kant en paletjes de sleep is heel lang en de sleep is op de zelfde manier bewerkt als de onderkant met kant en paletjes heb je intresse dan kan ik je eventueel ook een foto toe steun veel liefs jacqueline | |
| Gepost door:
jachzeja Op: 19/04/2007 20:27 |
|
| Hallo, Ik heb een mooie avondjapon te koop, bestaande uit een rok, een top, een stola, lange handschoenen en eventueel een bijpassend hoedje. De kleur is rood/bruin met koperlamee (kopergoudglans) voile dat is verwerkt in het topje en in de hoed. Maat 50/52. Neem gerust contact met me op per e-mail. Hartelijke groet, jachzeja |
|
| Gepost door:
carla Op: 05/06/2007 22:27 |
|
| ik ben op zoek naar een shirt met een Jezus afbeelding of andere religieuze tekst en/of afbeelding in de maat xl |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |